Hulp
Vragen over de webshop
-
1. Klantaccount en gasttoegang
- Moet ik een klantaccount aanmaken?
- Wat zijn de voordelen van een klantaccount?
- Hoe meld ik me aan?
- Hoe kan ik de verlanglijstfunctie gebruiken?
Nee, een klantaccount is niet absoluut noodzakelijk. U kunt ook bestellingen plaatsen met een gastaccount. Klik hiervoor in uw winkelwagen op "Afrekenen" en selecteer vervolgens "Afrekenen als gast".Met een online klantenaccount geniet u van vele voordelen. Geregistreerde klanten hebben de mogelijkheid om hun klantgegevens (bijv. e-mailadres en wachtwoord) te wijzigen of voltooide bestellingen, opgeslagen verlanglijstjes of cadeaubonnen te bekijken en hun adressen in het adresboek of herinneringen te beheren. Met een gastaccount heeft u deze mogelijkheden niet.
U kunt uw klantaccount in de onlineshop op elk moment verwijderen. Log gewoon in op uw klantaccount.Registreer u eenvoudig tijdens het bestelproces door op "Afrekenen" te klikken en vervolgens op "Maak nu een account aan". Vul hiervoor uw voornaam, achternaam, e-mailadres en een veilig wachtwoord in (volgens de richtlijnen onder punt 2). Het is noodzakelijk om de algemene voorwaarden (AV) en de richtlijnen voor gegevensbescherming te bevestigen.U kunt de verlanglijstfunctie alleen gebruiken als geregistreerde klant met een klantaccount. Vervolgens kunt u uw persoonlijke wensenlijst naar een vriend e-mailen.
-
2. Wachtwoord
- Hoe kies ik mijn wachtwoord?
- Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Let op: Uw wachtwoord moet tussen de 8 en 20 tekens lang zijn, minimaal 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 speciaal teken bevatten. De volgende speciale tekens zijn toegestaan: .,-_%# (punt, komma, koppelteken, liggend streepje, procent, hekje).Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u gewoon op "Wachtwoord vergeten?" bij het inloggen op uw account. Voer uw e-mailadres in op de pagina "Wachtwoord resetten". U ontvangt dan een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Voer vervolgens een nieuw wachtwoord in de onlineshop in om toegang te krijgen tot uw klantaccount.
-
3. Verzendkosten en levering
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wanneer komt mijn levering aan?
- Waar kan ik het laten bezorgen?
-
4. Betaalmethoden
- Hoe kan ik betalen?
De keuze van betaalmethoden is specifiek op België afgestemd en aldus afhankelijk van het land van de online shop waarin ubestelt. Momenteel kunt u direct kiezen tussen online betalen met PayPal, Mastercard, VISA, Bancontact of vooruitbetaling per bankoverschrijving in de Lechuza webshop. U kunt ook later online betalen, bijvoorbeeld met Bancontact, Klarna Achteraf Betalen, PayPal,Visa, Mastercard, Giropay, Maestro of alsnog per Bankoverschrijving, als u nog niet direct heeft betaald in de Lechuza Webshop (U heeft hierin in eerste instantie gekozen voor "Vooruitbetaling"). Wij vragen u dan te wachten op de orderbevestiging van Lechuza| CollectClick. U ontvangt instructies per e-mail zodra wij uw bestelling - op werkdagen - in behandeling hebben genomen. U kunt dan betalen in de CollectClick-omgeving. Neem contact op met de klantenservice als u hulp wenst. -
5. Klantenservice en klachten
- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Bel ons servicenummer 074 255 2346 op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 10.00 – 16.00 uur of stuur ons een e-mail. Naar contactformulier -
6. Annulering en retourneren
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Hoe retourneer ik een artikel?
Je hebt het recht om dit contract binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te herroepen. Het herroepingsrecht is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen in bezit heeft gekregen.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons hiervan op de hoogte stellen (Lechuza | CollectClick klantenservice, Amarilstraat 6, 7554 TV Hengelo, telefoon: +31 (0) 74 255 2346, e-mail: office@collectclick.nl) een duidelijke verklaring (bijv. een brief verzonden per post of e-mail) over uw beslissing om dit contract te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het dat u de mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht verzendt voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Meer informatie over het herroeping- en herroepingsrecht en het herroepingsformulier vindt u in de algemene voorwaarden (AV).Lees het punt "Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?" hierboven.
U draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van de goederen. U ontvangt daarvoor een e-mailbericht met een koppeling om uw retourzegel(s) te downloaden. In gevallen van garantie dragen wij de kosten voor het terugzenden van de goederen. U dient altijd vooraf contact op te nemen met onze klantenservice.
Voor een verzending binnen Nederland € 9,50 verzendkosten in rekening gebracht.Pakketbestellingen bezorgen wij met PostNL. Wij doen ons best om uw bestelling binnen 2-3 werkdagen te leveren. Als een artikel niet voldoende op voorraad is in ons NL/BE magazijn, zal de levertijd ca. 7-10 werkdagen bedragen. Nadat uw goederen zijn verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail vanuit ons Lechuza | CollectClick systeem.Houd er rekening mee dat levering aan een pakstation niet mogelijk is, omdat de meeste pakketten te groot zijn voor het pakstation. Zendingen die te groot zijn voor een pakketbezorging worden door een expediteur bij u afgeleverd (vrij tot aan de stoeprand). In dat geval neemt de vervoerder voor de bezorging contact met u op om een afspraak met u te maken voor de bezorging.
Viewport: